Prvi bjelovarski Hackathon okupio ekipe iz cijele Hrvatske, pobjednici 'onclick'
Proteklog vikenda održan je prvi bjelovarski Hackathon < Code 4 Bjelovar /> u organizaciji EducirajMe centra Bjelovar i uz podršku grada Bjelovara. Sudeći po reakcijama svih uključenih, timova i cijele Hrvatske, unatoč umoru, Hackathon < Code 4 Bjelovar /> ver2, svakako izgleda vrlo realno.
Bio je to prvi Hackatkon u Bjelovaru, a radilo se o standardnom hackathon formatu – 24 satnom programiranju/kodiranju u timovima na određenu temu/problem. Problem koji je trebalo riješiti bio je osmisliti mobilnu web/aplikaciju koja će prožati ažurne informacije o dostupnosti pojedinih artikala na bjelovarskom 'placu' – bjelovarskoj gradskoj tržnici.
Zadatak timova bio je predvidjeti što više mogućih okolnosti sa strane svih koji su uključeni u poslovanje tržnice – prodavatelji, kupci, davatelji infrastrukture te ponuditi rješenja za sve strane.
Sudjelovalo je sveukupno šest timova, pristiglih iz cijele Hrvatske, uglavnom vrhunske informatičke edukacje i znanja, kao i iskustva na ovakvim natjecanjima u programiranju. Po uvodnoj prezentaciji bacili su se na na težak 24-satni zadatak, što je osim umnog, predstavljalo i značajan fizički napor, kao i uvijek.
Glavni mentor je bio Mario Krvarić iz tvrtke Foreo, a mentorski tim sačinjavali su još Ivan Čulo iz Mircoblinka te predstavnici Grada Bjelovara i organizatora, EducirajMe grupe. Posebnost ovog hackathona bio je i taj što su u ocjenjivačkom sudu, uz mentore, bili i voditelji svih ekipa koje su sudjelovale, pa su svi dobili šansu procijeniti svoj i tuđe radove.
Svi timovi na kraju su morali napraviti i prezentaciju rješenja, a vrijedi napomenutu da niti jedan tim nije odustao tijekom natjecanja, i da su svi uspjeli prezentirati ono što su isprogramirali, što je priličan kuriozitet na ovakvim natjecanjima.
Pobjedu je na kraju odnijela ekipa onclick, ispred ekipe var code = new Coffe (); i ekipe Avoco. Onclick je bio dvočlani tim, a činili su ga Stella Sajčić, ujedno i voditeljica tima te Ivan Pepelko.
Pobjednici su osvojili vrijedne financijske i materijale nagrade, a svi timovi imaju šansu potpisati ugovor za razvoj i implementaciju svog rješenja sa Gradom Bjelovarom, s obzirom da se radi o realnom problemu i zadatku na kojem su radili.
Kao što smo napomenuli, organizator natjecanja je bio EducirajMe centar Bjelovar, generalni pokrovitelj Grad Bjelovar, a medijski pokrovitelj bio je portal grad-bjelovar.com .
Technology provider Hackathona bio je Microblink, sponzori tehničke opreme bili su Omega IT i Marmi Media. Sponzori su bili još Zepelin craft brewery te AK Bjelovar (HAK Hrvatska), a sponzori hrane su bili Caffe & Bistro Franz, Koestlin i Palačinkarnica Bjelovar. Sponzor relax rooma bio je JYSK, dok je službeno piće bilo energetski napitak Hell Focus.
Organizatori su vrlo zadovoljni prvim Hackathonom, a najavljuju iduće godine nastavak projekta i nadaju se još boljem Hackathonu.